Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

söndag 2 maj 2010

God lunch i mysig miljö


Jag älskar att vandra inne i Haga bland alla trevliga butiker, caféer och restauranger. Ett av mina favoritställen är det mysiga Caféet Biscuit. Hit går jag ofta och gärna för både en frukost, lunch eller fika. Idag blev det en god lunch. Vi beställde en sallad bestående av kyckling, blåmögelost, torkade aprikoser, valnötter och päron vilket är en fantastiskt god kombination :-) och en canneloni fylld med spenat och ricotta med en god tomatsås till. Jag gillar den ombonade och lugna miljön och vad du än beställer smakar det fantastiskt och du blir alltid vänligt bemött. Ett riktigt bra tips om du vill ha en mysig stund med någon du tycker om :-) Me like.. den välkomponerade salladen :-) LLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar