Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

måndag 21 juni 2010

King Size till middag på Heaven 23


Högst upp på 23e våningen i Hotell Gothia towers hittar du restaurang och bar Heaven 23. Med fantastisk vy över hela Göteborg kan du njuta av en riktigt god måltid i fräscha och fina lokaler. Det är i princip alltid mycket folk vilket gör att det blir en rätt "stojig" miljö och perfekt för en kväll ute med vänner. Vill du ha en romantisk middag på tu man hand skulle jag inte välja just Heaven 23. Personalen är oftast trevlig men det kan ta lång tid att få beställa samt att få maten. De har alltid en spännande meny men det som säljs mest och bäst är deras fantastiska King Size räkmacka. Jag har varit där ett antal gånger och tänkt tanken att ikväll blir det något annat från menyn.. men jag åker alltid dit :-) Den är helt enkelt underbar! På en rågmacka får du ett kokt ägg, majonnäs, sallad, gurka, tomat och ca 200 g skalade räkor. Ingen räkmacka i världen kan slå denna!! Så är du Göteborg, är detta ett måste! Me like.. att du får lite bröd till räkorna och inte lite räkor till brödet :-) LLLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar