Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

tisdag 30 november 2010

Härlig sommarkänsla mitt i vintern på Soho


Jag gillar miljön och stämningen inne på Soho. Det är annorlunda, personligt och mysigt vilket gör att det alltid blir en trevlig fikastund och paus från shoppingen. Du hittar Soho mitt i city vid Kungsportsplatsen och Östra Larmgatan 16. Idag blev det bara en fika, men du kan lika gärna komma hit för en frukost, lunch, brunch eller middag. Fikautbudet var tyvärr väldigt dåligt och kanske är det på grund av att de har "lite" av allt. Det fick bli en god smoothie med bär och vaniljyoghurt som slank ner utan problem :-) Priset, 45:- Me like.. utomhus sommarkänslan i rummet en trappa upp! LLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar