Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

tisdag 8 februari 2011

Billigt och gott på India Food


Den Indiska restaurangen India Food ligger på Sankt Sigfrids plan och Delsjövägen 7. Här äter du otroligt billig och god mat. Jag tar alltid take away då själva lokalen inte är så mysig samt att det är väldigt mycket spring i dörren då det är ett populärt take away ställe. Personalen är aldrig speciellt trevlig men det kan jag stå ut med då jag bara hämtar, betalar och lämnar. Du kan välja och vraka mellan smakrika grytor, grillade tandoorirätter och goda naan bröd från menyn. För 100:- blev det en Lassuni Tikka och garlic naan. Väldigt god marinerad kycklingfilé med färsk koriander, vitlök och tandoorisås på sidan om. Me like.. mycket sås :-) LLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar