Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

lördag 26 februari 2011

Dags att snäppa upp Hard Rock!


Det har varit en riktigt trevlig kväll i kväll, men det tack vare fantastiskt sällskap! Jag var ute med jobbet på Hard Rock Café längs avenyn och måste tyvärr säga att jag är besviken på restaurangen. Dags att lära från de riktiga Hard Rock ute i den vida världen där ett besök är en upplevelse, maten god och servicen fenomenal. Här är lokalerna tråkiga och ofräscha, maten tråkig och smaklös samt servicen dålig. Det blev en Hickory BBQ and bacon cheeseburger med pomes som var smaklös och torr. Jag blev faktiskt påmind om varför jag aldrig äter hamburgare.. I don´t like it! Me like.. stundtals bra musik. L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar