Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

lördag 5 februari 2011

Första och sista gången på Evas Paley


Evas Paley ligger med ett fantastiskt läge på kungsportsavenyn 39. Jag hade förväntat mig så mycket mer av en mysig lördagsfika och lämnade cafét besviken. Lokalen var stor och luftig med grym potential, men i nuläget är den opersonlig, smutsig och tråkig. Personalen kändes snorkig och priserna dyra. Min chailatte var väldigt god men den grillade paninin var torr och smaklös med otroligt lite fyllning. Toaletten var skitig och det var slut på pappershanddukar samt att handtorken var trasig. Inget bra intryck! Så jag är ledsen över att säga att det var både första och sista gången jag besökte Evas Paley. Me like.. koladoftande chailatte :-) L

1 kommentar:

  1. Otroligt lite fyllning, kall tråkig panini (tänkte jag skulle få en varm och matig macka), dyrt och trist. Precis så tyckte vi om Evas Paley när vi råkade besöka det på nyårsaftons eftermiddag i vintras.

    SvaraRadera