Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

onsdag 11 maj 2011

Trevlig innergård och gott fika på da Matteo


En trevlig uteservering är ett stort plus när våren och sommaren kommer till Göteborg :-) Då blir da Matteo på Vallgatan ett självklart val för fika i många lägen. Här kan du njuta av något gott att äta och dricka. Innergården är trivsam och läget lugnt men pulsen hög! Det är inte bara jag som hittar denna pärla en solig dag :-) Jag har hört att de har fantastiskt gott kaffe men eftersom jag inte dricker just kaffe, njuter jag av en chailatte istället. Priserna är inget att klaga över och personalen är trevlig. Me like.. innergården så klart! LLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar