Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

söndag 15 januari 2012

Undangömd längs avenyn


Den japanska restaurangen Mikado ligger längs Göteborgs restaurangstråk avenyn. Lite undangömd inne i avenyn gallerian hittar du denna pärla om du gillar japansk mat. De gånger jag varit här är det lugnt och trevligt i den lilla lokalen. Jag har fått bra service och maten är god. Min stora favorit är entrecote rulladerna som är möra och ljuvliga. Priserna kan jag tycka är något höga för den ändå "enkla" restaurang det är. Ett stort minus är att de inte har någon toalett. Me like.. att man kan ta med barnvagn utan problem. LLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar