Hoppas att det smakar!

Tänk alla gånger du varit ute på en romantisk middag med kärleken, en trevlig söndagsbrunch med kompisgänget, en affärslunch med kollegorna eller kanske en mysig frukost med din närmsta vän.. Förhoppningsvis blir det precis så bra som du hoppats.. men du, precis som jag går säkert på en nit ibland och den där härliga morgonen, dagen eller kvällen blir inte inte riktigt som du tänkt dig.. Så min tanke är att guida dig till en lyckad frukost, lunch, middag, brunch eller fika när du ska Äta ute i Göteborg :-) Hoppas att det smakar!

torsdag 2 februari 2012

Vällaga lunch i skön miljö på Hagadadet


Hagabadets restaurang serverar lunch på vardagar mellan 11.30-14.30. Du kan välja mellan sallad, dagens varmrätt eller en trerätters affärslunch. Oftast är det en kött och en fiskrätt. Jag beställde i dag persiljestekt koljafilé med potatis- och jordärtkockspuré för 125:-. Till detta kunde jag plocka från en salladsbuffé och nybakat bröd. Lite dyrt för en lunch men det var det väl värt. Allt var fantastiskt gott och jag kommer med glädje tillbaka. Vällagad mat, härlig miljö och trevlig personal. Toppen! Me like.. att man kan välja till dessertbuffé för 45:- :-) LLLLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar